If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз български футбол не гледам от поне 6-7 години . Но да не разводняваме темата.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
ПС: Последния истински алфа мотор е 3.2 V6 монтиран в ГТ, който е карал или се е возил в кола с 3.0/3.2 алфов мотор знае за какво говоря. Вижте динографиката от на Бобо ГТВ-то, за кво иде реч!
3.2 24v не е ли малко опелски двигател, колеги?
Мисля, че последния италиански 6-так в алфа е 3.0 в 155
3.2 24v не е ли малко опелски двигател, колеги?
Мисля, че последния италиански 6-так в алфа е 3.0 в 155
Ти виждал ли си истински Алфа мотор и по какво го разпознаваш?
В 155 няма 3.0 V6 мотор, а 2.5 V6 12V. В 164, 75, RZ, GTV и 166 се монтира 3.0 в различни разновидности. Има и 12V, и 24V. Многоклапановите мотори се монтират на 164 и GTV. Толкова за 3.0 мотора.
3.2 24V има и Опел, но той се слага само в 159/Брера/Спайдер. Въпросният мотор е дългоходов (Арезе мотора е късоходов), с верига, ъгълът между цилиндрите e 54 градуса (при Алфа са 60), има директно впръскване и мариатор на всеки разпределителен вал.
3.2 24V Арезе е еволюция на 3.0 мотора с мъничко по-голям ход на коляновия вал (като пак остава късоходов) и се слага в 156 GTA, 147 GTA, 166, GT и GTV
Двата мотора нямат нищо общо помежду си. Опелския макар и с повече коне върви доста по-куцо в сравнение с истинския Арезе мотор. V6 Арезе е и последният въобще разработен от Алфа Ромео двигател, всичко останало в съвременната история на Алфа е Фиат мотори, а при 159/Брера/Спайдер бензиновите мотори са GM (демек опелски)
За мен не е толкова важно как изглежда колата, а как върви. Жужа изглежда нормално. Отзад е красива, отстрани също. На живо изглежда както и на снимка, мернах я онзи ден в Младост. По-важното е обаче управлението и интериора, а затова могат да се изкажат само хората, които вече са я карали. 156 преди фейслифта е направо грозна отпред. Фаровете й са безформени и ми изглежда като недовършена, но въпреки това има това, което отличава всяка Алфа от ФИАТ, а именно - директно управление, чувствителен педал на газта, яки спирачки, добро пътно поведение, готин интериор, удобни седалки и т.н. 156 има и доста комфортно меко окачване, без да се губи много от стабилността, което я отличава от други Алфи с прекалено твърда возия. Ако и Жулиета има тия неща значи не е ФИАТ с друга емблема и всичко е ок, ама това може да го каже само някой, който я е карал.
И Смок, и Баунсър сте прави, но според мен донякъде. Първо, аз си мисля, че е по-логично да си фен на автомобилите, които дадена марка произвежда, а не на емблемите им. Т.е. ако под тази марка започнат да се произвеждат автомобили, които не ти харесват, логично е вече да не си фен....
И ти си прав. И в това мислене има доста логика, не мога да го отрека
За мен не е толкова важно как изглежда колата, а как върви. ... Ако и Жулиета има тия неща значи не е ФИАТ с друга емблема и всичко е ок, ама това може да го каже само някой, който я е карал.
И тва е много вярно. Въпреки, че не възлагам кой знае какви надежди след като чуем от първа ръка как е на каране, поне усещането във волана май не било "велико". Но пък да се надяваме, че динамиката й е достатъчно добра. Както вече казах, явно целта им не е била да направят перфектната Алфа. И не мисля, че е щото не могат, а защото са искали да е по-подходяща за повче хора, не само за феновете, с надежда за по-високи продажби. Ама може и да бъркам де, може просто ФИАТ толкова да си могат
А темата за старите Алфа-мотори е много романтична. Наистина не мога да отрека, че тая история е безвъзвратно изгубена в миналото, и това е наистина тъжно. Но това е бил възможния изход... иначе сигурно е можело да стане и по-тъжно. Въпреки, че съм съгласен че е въпрос на дискусия кое е по-тъжното - фалита или това
А и ние хубаво си говорим за V6-ици, ама кой в днешно време слага толкова големи мотори на толкова малка кола, тоя лукс малко марки могат да си го позволят, не важи само за Алфа. А тоя лукс става още по-голям, ако марката е с малки продажби и очакваме да се разработи двигател който да се вгражда само в техните модели. За да излезе икономически изгодно разработката на двигател, явно в днешно време има нужда от мащаб, а Алфа го нямат... кво да направим сега, да си прережем вените ли
Е БМВ слагат трилитрови редови шестаци в единицата, ама те са БМВ А, и Ауди монтират VR6 в А3, ама и с тях не сме в позиция да се мерим A V6-така в 147 беше преди 10 години. Тогава нещата бяха други и вътре в Алфа и по принцип в автомобилостроенето.
Пък и моделите на Алфа от 105-та серия са с редови мотори със сравнително малки обеми и въпреки това са едни от най-добрите в историята на марката. На мен лично са ми любими. А и тогава не е пречело двулутровото ГТВ да бъде сравнявано като динамика с коли с трилитрови мотори. Така, че факта че няма убийствени мотори в модела сам по-себе си не нещо е лошо. Кофтито е, че 1750 ТБ не е чак толкова страшен на фона на конкуренцията. Е, добре като се замисля положението не розово. Ама какво да направим сега, не вярвам, че нещо ще се подобри, ако само оплюваме Алфа
през октомври в Италия са продадени 2636 Жулиети
така колата е на трето място в клас Ц
по-добре се продават само голф и кашкай
преките конкуренти поне в Италия изобщо не са в топ 10
но да видим какво ще стане след първоначалната еуфория
защото и Браво като се появи се продаваше като топъл хляб, но след 2 години продажбите му спаднаха на половина
през октомври в Италия са продадени 2636 Жулиети
така колата е на трето място в клас Ц
по-добре се продават само голф и кашкай
преките конкуренти поне в Италия изобщо не са в топ 10
но да видим какво ще стане след първоначалната еуфория
защото и Браво като се появи се продаваше като топъл хляб, но след 2 години продажбите му спаднаха на половина
И тогава започваме да си ги купуваме на старо и готово истинските ценители на марката
Защо я направиха с такава ГАДНА предница?Отзад и отстрани изглежда страхотно!!!Защо не я направиха като повечето нови алфи,със агресивна предница?Като я видиш на пътя и после цял ден да ти е в главата...
Що ли в рекламата на Жулиетата са ползвали снимка от заден диагонал?! Тва е като да се загледаш в некоя мацка със супер дупе и като се обърне - крокодил
Тая кола наистина трябва да се гледа под ъгъл отпред , защото челната гледка особено отблизо нещо/поне според мен/ не е впечатляваща с тия фарове.Иначе страничната линия и отзад изглежда супер.Вътре е доста добре като материали и сглобка.Имах възможност да разгледам колата подробно и спокойно още миналата седмица /качвам ви и снимки/ и макар да бях скептичен се надявам да има успех на пазара.На живо колата определено изглежда добре.
Я стига се дърлили за глупости Колата не е лоша и предполагам, че ще се продава добре в Европа. Колкото да нашите булгаристански мнения, те не значат нищо щото сме мизерници и не си купуваме Алфи от магазина, а ги чакаме да паднат под магическата граница от 5000 лева, че да ги отнесем "щото имат клима и ел. джамци" За всички "фенове на класиките" ще кажа, че малко пресоляват манджата с критиките си и случаят малко намирисва на "гроздето е кисело". Карайте си кой каквато алфа смогнал да си купи и не плюйте по новата продукция без да сте я карали и притежавали
Comment